donderdag, november 02, 2006

Afwezig!

Daar ben ik dan weer....Nog steeds middenin een hectische fase van ons/mijn leven..Vader ernstig ziek...wereld op zijn kop. Al 5 weken heen en weer rennen naar het ziekenhuis waar mijn vader op IC wordt verpleegd....

Omdanks dat ik een behoorlijke afkeer heb van dit soort veelgebruikte oneliners, maar dan gaat de spreuk "alles is maar betrekkelijk" behoorlijk op....

Maar wat ik in de laatste 5 weken wel heb gemerkt hoe afhankelijk het lichaam van de geest is...

Die sportieve uitspattingen die ik heb gedaan in de laatste weken werden erg gestuurd door de emotie die ik had...Ging het weer ietsje beter met mijn vader....liep ik een nieuw persoonlijk record op de 5 km... Ging het kut! Kwam ik niet vooruit op mijn race fiets...

Hieruit blijkt maar weer dat om optimaal te kunnen presteren, het ook tussen de oren goed moet zitten...

Gelukkig gaat het iets beter en zal ik weer proberen op regelmatige basis iets te publiceren...

Dan toch maar even de resultaten vanaf mijn laatste post.
wk 38: 90 km fiets
wk 39: 100 km fiets
wk40: 85 km fiets en 5 km lopen
wk 41: 25 km lopen
wk 42: 120 km fiets
wk 43: 50 km fiets en 8 km lopen

totaal ytd 2006: 3500 km fiets en 320 km lopen

Geen opmerkingen: