zondag, april 15, 2007

Tennissen !

In al mijn vorige post vergeten te vermelden dat ik ook nog wel eens een "balletje sla"....zoals ze dat nog wel een roepen.

Dat balletje slaan is eigenlijk ergens eind vorige eeuw bij mij ontstaan, omdat ik toen stopte met voetballen en ik toch nog steeds iets wilde blijven doen. Liefdevol werd ik opgenomen in het 2e herenteam van NVTV (nieuw vossemeerse tennisvereniging). Het 2e klinkt hoog maar er zijn slecht 2 herenteams in onze vereniging, vandaar. Inmiddels ben ik opgeklommen naar een ranking van 6 in mijn enkel en ook 6 in de dubbel. Megahoog nivo dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat heeft dit nou allemaal met "la cyclisme"te maken hoor ik je zeggen. Nou zo'n 7 zaterdagen per jaar staan in het teken van de competitie, en daar probeer ik altijd maximaal bij aanwezig te zijn. Conclusie: 7 weken geen tijd om te trainen op de zaterdag...

Maar deze week is het nog gekker, op de zaterdagmiddag twee monsterpartijen afgeleverd, met als gevolg amper kunnen lopen van de spierpijn. DUS slechts 210 km deze week...sorry trainer!

Geen opmerkingen: