dinsdag, mei 01, 2007

De dinsdagavond

Vanavond, na het werk besloten om met "de groep"mee te gaan. Op de dinsdagavond wordt er gestart in steenbergen (bij het politieburo) en dan wordt er een rondje Oude Tonge gedaan...Blij verrast was ik om te zien dat zowel de"coach" als onze andere kompaan (Frans) hierna te noemen Turbokuit ook aanwezig waren. Ik dacht, kunnen we lekker effe bijpraten NIET DUS. Na zo'n 5 kilometer demarreerde de coach al, even later gevolgd door Turbokuit...en jawel we zagen ze dus nooit niet meer terug (gezellige vrienden heb ik!) Ik dacht dat ik redelijk in vorm was, maar wat die mannuh lieten zien was bijzonder.

Ik maak me ernstig zorgen.

Zeker toen ik vol doortrok op de brug bij de krammersluizen, waarna ik een Frank Schleckie kreeg (zie Luik-Bastenaken-Luik) en vervolgens op de kant werd gezet door een zeker M de B uit NVM. Vlak voor oude Tonge moest ik lossen en kwam met windkracht 6-7 vol tegen even alleen te zitten, maar gelukkig werden er nog een paar gelost en zijn we in een clubje door kunnen rijden. Lekker kopwerk gedaan, maar ook direct met mijn neus op de feiten gedrukt....Alleen talent is ook niet alles, er moet wel worden getraind! (toch 100 km in de pocket en op naar de Shimano challenge.)

Coach en Turbokuit, bedankt voor de les en volgende week ben ik er weer....

Oh ja: de resultaten voor april 1200 km..

Geen opmerkingen: