donderdag, oktober 18, 2007

Klaar voor de start!

Woensdag de 4e was het slecht weer maar toch waren de mannuh van plan de Marmotton als laatste test te rijden. Ik had als ruim van te voren aangegeven dat dit voor mij geen goed plan was en dat ik mijn eigen route en afstand zou kiezen op die dag.... Aangezien ik wat minder kilometers dan hun zou maken ben ik ook wat later vertrokken. Niet lang na mijn vertrek kreeg ik al een telefoontje van Frans dat het op de Glandon te slecht was en dat hij omgedraaid was. Vervolgens besloten we om samen de Col de lauteret de doen, zeker omdat het weer in het dal nog redelijk was.

Na zo'n 20 kilometer onder weg te zijn gingen de sluizen open. Gelukkig konden we in en "Crêpe" tentje langs de kant van de weg (heel wat beter dan onze pannekoekenhuizen) een droog plekje zoeken. Na wat bakjes koffie en dito crêpes brak er een relatief droog moment aan. Toen maar besloten om terug te keren naar het hotel.

Resultaat: 40 kilometer op de teller, en zo'n 2000 calorieën gestapeld...

Donderdag de 5e totaal 65 kilometer en een fantastisch mooie col beklommen, namelijk Col de la Berarde. Op de top een colaatje gedaan en en taartje gegeten, bediening door een Nederlandse Schoonheid.... In alle opzichten een geslaagde dag

Vrijdag de 6e.
Rusten, rugnummer ophalen, rondhangen in Alpe D'Huez, Foto opgehaald van de beklimming van de maandag. Al met al een rustig dagje.

Geen opmerkingen: