donderdag, oktober 18, 2007

START!

Na een doorwaakte nacht, om 2 uur sliep ik nog steeds niet. Overigens had Frans ook last van dit euvel. Zijn we na een stevig ontbijt om 06:30 naar de start gereden. Overigens stond Frans in een ander startvak dan ik.
Aangekomen in het startvak trof ik wat belgische collega's die in hetzelfde hotel logeerden, na ons vermaakt te hebben met die personen die nog een laatste sanitaire stop wilden maken, maar er vervolgens achter kwamen dat er niets geregeld was bij de start en ze dus (in het zicht) hun behoefte moesten doen achter een soort van bushokje gingen eindelijk de hekken open.

Dit jaar voor het eerst was er ook een verschil in startijden. Er werd gestart om 7.00 uur voor de startnummers van 1 tot 2000. Om 7.30 uur vertrokken de startnummers van 2000 - 4000. En om 7.50-8.00 uur mochten de startnummers 4000 en hoger vertrekken. Aangezien ik nummer 2807 had, reed ik om 07:40 over de rode matten.


We gingen er voor!

Geen opmerkingen: