maandag, september 18, 2006

De eeuwige strijd

Voor een renner die alleen maar ambities op de vlakke nederlandse polderwegen heeft is het niet zo van belang, een extra kilootje weegt dan letterlijk wat minder zwaar. Maar ikke wil de Marmotte fatsoenlijk volbrengen. Over wat kilo's in de bergen betekenen later meer.

Wat is er aan de hand?

Na in zo'n 3 maanden tijd bijna 10 kilo te zijn kwijt geraakt vond ik dat ik in de weekende de teugels wel wat mocht laten vieren... Dit weekend ben ik in galop geraakt met als gevolg dat ik zo'n 1,5 kilo meer op de weegschaal mocht noteren. Ben ik nu depri.....nee want ik weet hoe ik het op moet lossen en ga weer vrolijk door op de ingeslagen "gezonde"weg. Voor die mensen overigens die denken dat ik als gratenbaal door het leven ga moet ik ze teleurstellen, mijn gewicht is momenteel zo'n 86 kg bij een lengte van 1,84 mtr. Doelstelling is om dit jaar onder de 85 kg af te sluiten en dat de komende 50 jaar te handhaven. Alleen (en echt alleen) voor de marmotte wil ik proberen (tijdelijk) op de 80 kg uit te komen!

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen: